2010. november 30., kedd

ÚJ SZÜLETÉSNAP

Félelmetes, hogy az ember pillanatok alatt átértékeli az életét. Egész más dolgok lesznek fontosak, egészen más dolgok kerülnek előtérbe. Ma nagyon sokan, nagyon sokféleképp elmagyarázták – már akikkel szóbaálltam -, hogy mit is kellene másként csinálnom. A lelkem mélyén tudom én is. Csak ezt még meg kell emésztenem. Azt hiszem, többször is. Lassítani a tempón, nem mindent a szívemre venni, nem idegeskedni, többet mozogni, rendszeresen, egészségesen táplálkozni. No, meg a cigit letenni. Meg szelektálni, hogy mi az első, a második… De ha egyszer mindent szeretek.  Iskolátigazgatni, Szó-Beszédet szerkeszteni, MNT-zni, oktatással foglalkozni, barátkozni… És akkor még nem beszéltem a családról, Márkról – a legfontosabbról, a millió megoldásra váró kérdésről…
Azt hiszem, kaptam egy figyelmeztetést. Meg még egy esélyt az élettől. Felfoghatom úgy is, hogy szar ügy, hogy az ember nem lát a szemére. A jobb szemére. De semmit az égvilágon. Fekete minden. Ezen lehet zokogni, lehet szörnyülködni, lehet ordítani, lehet veszekedni. Végiggondoltam, milyen lemondásokkal jár ez. Meg kell tanulni vele élni. Ez van. Meg lehet pozitívan is hozzáállni. Valójában a bal szememre látok. És hány világtalan ember él a Földön… A vasárnapi agyvérzésem, meg szeminfarktusom után örüljek, hogy ennyivel megúsztam. Le is bénulhattam volna, az agyam más részei is károsodhattak volna. A szemem meg… A szakemberek szerint van 1% esélyem, hogy valaha is láthatok majd rá. No, jó, de csak 39 éves vagyok… Szóval az érzéseim változnak azért percről percre rendesen. Mit mondjak, nem egy orgazmus volt, ahogy a szemgolyómba beszúrták az injekciót, infúzióznak ezerrel, össze-vissza vizsgáltak… Meg még mennyit fognak… Tűk lógnak belőlem, mindenki a vérem szeretné… De itt az esély. Rengeteg sms-t kaptam, mindenhol próbálnak utolérni az emberek. Még a Farmerama-n is a repülős Kacsa Kata azt az üzenetet húzza, hogy Gyógyulj meg! Csak még először magammal kell beszélgetnem. De jól esik a törődés. Max sírni tudok – ez is jó jel, hogy a könnycsatornáim működnek… Tisztítok is mindent rendesen… Most ne hatódjak meg, amikor a kollégáim ilyeneket írnak: „Őszintén sajnálom, ami történt, de Te erős vagy, eddig minden akadályt sikerült leküzdened, ezen is felül fogsz kerekedni. Ez egy figyelmeztetés volt Neked is, meg nekünk is, hogy jobban vigyázzunk Rád, de a végén minden jó lesz, figyeld meg! Gyógyulj meg minél előbb, mert nagy szükség van Rád! Puszi.” Nem marad más hátra, szorgalmas betartani a dokik utasításait, meghallgatni szeretteim tanácsait… Ők meg viseljenek el. A hangulatingadozásaimmal, az idegbajommal együtt. Fogják a kezem. Mert ennyi pörgés után hogy mindenről letiltottak… Nehéz. Nagyon nehéz. De nem olyan a Mendler-vér (Utasival keveredve), hogy feladja… És ezentúl november 30-a is ünnep nálam. Majd úgy magamban megünneplem az esély napját. 

36 megjegyzés:

Carrie írta...

Azt az sms-t én is írhattam volna, de nem mertelek zavarni. Sokat gondolunk rád!

ccsigaház írta...

sokat? MINDIG!!!!

Nagy Farkas Dudás Erika írta...

Emlegetünk és gondolunk rád, legyen erőd a változtatáshoz! A legfontosabb dolgok miatt.

Névtelen írta...

...sokat tanultam Tőled az évek folyamán....tanáromból barátom lettél, fordulhattam hozzád, és Te válaszoltál, segítettél, biztattál.....köszönöm, gyorsan gyógyulj meg!

tanítványod

Névtelen írta...

:)

http://www.youtube.com/watch?v=vn9XJiYYq-8

Névtelen írta...

gyógyulj meg, amennyire csak lehet

Névtelen írta...

Kaptál még egy esélyt.Tudod,ugye,hogy ez sem adatik meg mindenkinek?!Nov.30..anya szülinapja,de....az övéről már csak megemlékezhetünk,a tiédet megünnepelhetjük.DUPLÁN!!!Sok erőt,kitartást az újrakezdéshez!Itt vagyunk,és fogjuk a kezed.Puszi

Névtelen írta...

Mielőbbi jobbulást kívánok!!! Puszi

Névtelen írta...

Akik ilyen sokat tesznek egy közösségért, főleg gyerekekért, azokra onnan fenntről is odafigyelnek! Mielőbbi jobbulást!

IzBe írta...

Márta, mit mondhatnék? Csak amit a többiék...

És ez a dal jutott eszembe:
http://www.youtube.com/watch?v=iM41PsJno1A

Névtelen írta...

Amíg lélegzel, addig harcolni is tudsz! Csak akkor győznek le, ha hagyod!!!!!!!!!!
Minnél előbbi gyúgyulást!!!!!!!

Tanítványod B.

Névtelen írta...

Most Te légy magadnak a legfontosabb! Gyógyulj és másra ne gondolj, csak saját magadra...a többi majd jön később...

Komasszony írta...

Valóban nem adhatod fel! És nem is fogod!
Meg fogsz gyógyulni!
Ha beszélgetnél valakivel mi itt vagyunk.
"Kacsa Kata" és a családja

süni írta...

Mártusom!
Tudom, hogy nem szereted, ha szentimentálisak vagyunk, mert olyankor te is elérzékenyülsz, de valahogy azért csak a tudtodra kell adni, hogy szeretünk és hiszünk a gyógyulásodban, BENNED!
Várunk vissza nagyon!
Telefonban valakinek azt mondtam, hogy " Az igazgatónő nincs itthon!" - Igen, a suli is az otthonunk és aggódunk nagyon egyik szeretett családtagunkért!
Pihenj! Gyógyulj!

Névtelen írta...

minnél előbb gyógyulj meg

Névtelen írta...

szivböl kivánunk mielöbbi gyogyulást és mosojogj ugy mint régen az Isten segitsen

Névtelen írta...

veled vagyunk

Névtelen írta...

Ugye tudod,hogy nagyon sokan szeretnek és szoritunk neked most csak pihenj és gyogyulj

Névtelen írta...

Ma hallottam mi történt Veled.
Ne feledd: a barátság olyan, mint a napsugár, amelyik melengeti az ember szívét. Szeretetünk segítsen a gyógyulásban. Tünde

Névtelen írta...

Nagyon szeretünk minnél elöbb gyogyulj tudd hogy veled vagyunk

Névtelen írta...

jobbulást, Márta! ... hivtalak, de jobb is, ha nem veszed fel a telefonokat, pihend ki magad stb.!
mic.mac.

Névtelen írta...

Márta Te erös vagy ezt is legyözöd

Névtelen írta...

Márta Te erös vagy ezt is legyözöd szoritunk érted

Névtelen írta...

Márta Te erös vagy ezt is legyözöd szoritunk neked

Névtelen írta...

puszilunk

Névtelen írta...

jobbulást Márta

Névtelen írta...

Jobbulást Te erös vagy legyözöd ezt is

Névtelen írta...

szoritunk neked

Névtelen írta...

Márta Te erös vagy ezt is legyözöd,veled érzünk

Névtelen írta...

gyogyulj

Névtelen írta...

gyogyulj

Névtelen írta...

Ma tudtam meg ezt a szomoru hirt kitartás,sikerül

Névtelen írta...

Kedves Márta!

A legjobb bácskai igazgatóra szükség van, ezt tudják odafenn is... :)

Basszus, még egy ilyen mint Te nem lesz, vigyáznunk kell Rád, ha valamiben tudok segitek, csak szólj, annak a jómadárnak, tudod, akit annyira csipek Veled együtt, a Juhász tesómnak, s elintézzük... :D

Mielőbbi felépülést kivánok neked, üdv:

Fremond Árpi

Névtelen írta...

Játszótársam! Megfőztem a rubinteát,de nincs ki a gyöngyöt dobja...félek kihűl a tea. Nagyon fáj!

Névtelen írta...

Márta, nem tudlak elérni igy kivánok gyogyulást és sok szerencsét az uj évben

Névtelen írta...

„Vallom és hirdetem, hogy nincs értékesebb, hatalmasabb és szebb, mint az élet. Mindig szép és mindenütt. Fetrengett a lelkem sokszor porban is, sárban is. De mindig új és új magasságai jöttek az életnek. Az élet szent, szép, hatalmas és értékes valami. A sárban is szép, a szűz havasi tetőn is. Mert mélység és magasság az élet.” (Ady Endre: Itthon vagyok)
Azt hiszem, 15 éves voltam, amikor először olvastam ezt az Ady idézetet. Azóta mondogatom magamnak, ha lelki vigaszra van szükségem (kb.35 éve)nekem segít... :-)

Megjegyzés küldése