2010. január 29., péntek

Tíz kicsi indián...

Ez elment vadászni,
ez meglőtte,
ez hazavitte,
ez megsütötte,
és ez az icike-picike mind megette!
     A mai napom az Ez elment után, szabadon: az első elment kórházba műtétre (már lábadozik is), a második elment a szerelméhez (3 hete nem találkoztak, és mentségére legyen mondva, már két héttel ezelőtt szólt, meg jött is dolgozni, csak előbb lelépett), a harmadik elment vizsgázni (remélem, sikerült), a negyedik megfázott (tényleg szörnyű hangon beszélt), az ötödiknek a gyereke beteg (és egy anyának a gyereke mellett van a helye), a hatodik az autóját rendezte (máskor nem lehetett), a hetediknek gyereke született (örülünk, hogy szaporodunk), a nyolcadik előadásra ment az egyetemre (fontos, hogy továbbképezzük magunkat), a kilencedik bejelentette a betegszabadságát (gerincre műtötték már kétszer, gyógyfürdő nélkülözhetetlen), a tizedik még véletlenül sem jelentette be a betegszabadságát...
    De akár ma eljátszhattam volna a 1o kicsi indiánt is. Vagyis van 1o kicsi indián. Az egyik elment műtétre. Maradt 9. Az egyik elment a szerelméhez. Maradt 8. Az egyik elment vizsgázni. Maradt 7. Az egyik megfázott, nem jött dolgozni. Maradt 6. Egyiknek a gyereke beteg. Maradt 5. Egyik elment autót regisztrálni. Maradt 4. Egyiknek gyereke született, és ma hozta haza a kórházból. Maradt 3. Egyik elment az egyetemre, mert előadása volt. Maradt 2. Egyik bejelentette a betegszabadságát. Maradt 1. Az az egy meg nem jelentette be a betegszabadságát. (Pedig ő a legbetegebb!) 
   Én meg miután mindezt tudomásul vettem, meg még 5oo dolgot lerendeztem, elmentem Radnóti-estre. Kikapcsolódásként. Szép is volt. És továbbra is állítom: szép az élet! (Báááár, ha a holnapi disztótorra gondolok, meg a rengeteg zsíros edényre...)
Én ma mindenkit meghallgattam, megértettem. Megért engem is valaki?
Akivel ma beszélgettem a Tétova ódáról, biztosan. 

4 megjegyzés:

ccsigaház írta...

a tizeneccsedik itt marad Neked mindörökre!

Névtelen írta...

Miközben olvastam, azon gondolkodtam, vajon én megérhetem-e ezt az őszinte jóindulatot egyszer a feletteseim részéről, ami a Te írásaidból sugárzik.
Ildi

mmmarta írta...

Köszönöm. Megjegyzésed soha jobbkor nem érkezhetett volna... Örülök, hogy itt vagy.

süni írta...

Nem ért meg senki? Azért remélem, hogy nem komolyan gondolod így! De én azért nagyon köszönöm a megérést!Jó volt családosdit játszani!

Megjegyzés küldése